طراحی تم تولد در فتو نی نی عکس آتلیه ای
طراحی عکس های دیجیتالی و خونگی شما و تبدیل به یه آلبوم زیبای دیجیتالی . طراحی تقویم و همچنین تم های زیبای تولد
 

 

 

نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت20:48---10 اسفند 1393
سلام صفحه گفتوگوی آن لاین باز نشد
شماره تماس ندارین
پاسخ: سلام گفتگوی آنلاین و درستش کردم دوباره ببین شماره تماس من 09102021316


MehrSa
ساعت13:02---15 خرداد 1393
webeto0 do0s dashtam koli b mnm sar bzn
پاسخ:سلام ممنونم حتما سر میزنم


زهره
ساعت12:43---11 خرداد 1393
سلام عزیزم شما فونای عکستونو هم می فروشید ، نمیخوام تو سایت بزارم واسه کار تو آتلیه ام میخوام، ممنون میشم زودتر خبرم کنی
پاسخ:سلام نه متاسفانه


علی احمدزاده
ساعت14:59---5 خرداد 1393
سلام

احمدزاده هستم از بوشهر مزاحم تون میشم

من عکاسم و تو خونه کارامو انجام میدم

والانم خیلی سرم شلوغه نمیرسم عکس های مردم رو درست کنم

شما لطف کنید با من تماس بگیرید که کمی باهم بیشتر اشنا بشیم و بتونیم باهم همکار بشیم

09185796378
پاسخ:سلام در خدمت شما هستم


فاطمه
ساعت17:41---2 شهريور 1392
خیلی خوبه لازم شد حتما بهت خبر میدم.رشتت چیه شما؟من لینکت میکنم شمام منو لینک کن ک بتونم بیشتر بهت سر بزنم

narenji
ساعت16:13---2 شهريور 1392
salam aliiiii be blog man ham sar bezan

عشق خدائی
ساعت16:38---1 شهريور 1392
وب خوب و پر نشادی عشق کودکان خوب خدائی داری بسیار زیباست و ارام بخش دوست خوب خدائی من

وحید
ساعت9:33---17 تير 1392
سلام دوست عزیز

ما هم حوزه ی کاریمون با شما مرتبطه. سایتی داریم که آتلیه های عکاسی سرتاسر ایران را در خود جمع کرده و به اونها به رایگان سرویس می ده.
خوشحال می شم شما هم تشریف بیارید و سری به ما بزنید و در صورتیکه افتخار بدید تبادل لینک کنیم

با سپاس
موفق و شاد باشید
http://www.atolieh.com


محدثه
ساعت22:36---8 تير 1392
سلام عزیزم من میخوام چند تا از عکسای خودم را واسم طراحی کنی شیک و آتلیه ای؟ می تونی عزیزم؟

پروانه مامان اميررضا
ساعت12:11---13 اسفند 1391
سلام من برات عكس ايميل كردم.اگه ميشه نمونه كار عكس آتليه اي و تقويم تك برگ و تقويم فصلي و روميزي ميخوام شرايط پرداخت و مبلغ رو هم بفرماييد ممنون ميشم.

شیوا
ساعت2:00---24 بهمن 1391
سلام دوست من

آدرس وبلاگ سابق من با نام تزیین انواع غذا و دسر

shiva-food.blogfa.com

به این آدرس تغییر پیدا کرده

http://chefshiva.com/

ممنون میشم لینک جدید رو جایگزین لینک سابقه کنی

پیشاپیش ممنونم
پاسخ:باشه دوست عزیز این کار و کردمممممم .


shayan jooni
ساعت7:33---12 بهمن 1391
salam azizam mikhastam bebinam rise happy birthday ba tem bob esfanji hazinash cheghard mishe?tashakor
پاسخ:سلام دوست خوبم قابل تونو نداره گلم هزینه طراحی ریسه 2000 هست . البته اصلا قابل شما رو نداره


مينو
ساعت9:42---6 دی 1391
سلام خانمي كاش چند تا فون لايه باز عروس داماد بهم ميدادي



ميخوام عكسهاي نامزدي خواهرم رو درست كنم
پاسخ:سلام دوست عزیز خیلی دوست دارم به شما کمک کنم . ولی این فون ها حجم زیادی دارند و نمی تونم براتون میل کنم چون ترافیکم محدوده . اگه بهم نزدیک بودید خیلی خوب می شد می تونستم کمکتون کنم اما یه سایت بهتون معرفی می کنم که می تونید از توش دانلود کنید . www.psdha.com امیدوارم به دردتون بخوره . من خودم از اینجا شروع کردم و کم کم فون های جدید ساختم موفق باشید دوست عزیز بازم اگه کمکی از دستم بر میاد بفرمایید .


سارینا مامان آرمان
ساعت2:48---26 آذر 1391
سلام کیمیا جون خوبی؟


عکسای یلدا رو دیدم درست کردی برا ایلیا محشره دستت درد نکنه


منو یادت هست قرار بود عکسا آرمانو بفرستم برات برام درست کنی منو تو نوبت گذاشتی که؟


عزیز فقط من یه هفته اینترنت نداشتم نشد ایمیل کنم برات عکسا رو


امشبم خیلی تلاش کردم اما حجم عکسا بالاست ایمیل نمیشه خیلی سخته


حالا نمیدونم باید برات چه جور بفرستم؟باید حجمشو کم کنم یا اصلا دست نزنم به حجمشون؟
پاسخ پاسخ:سلام عزیزم بله که شما رو یادمه تو نوبت کارها بعد از ایلیا جون و محمد مهدی و ضحا جونم هستی یعنی بعد از 3 تا کار تو اولین فرصت عکس ها رو برام میل کن تا خوشملشون کنم . عزیزم عکس ها رو با حجم بالا هم می تونی میل کنی اصلا به حجمشون دست نزن چون از کیفیت عکس ها پایین میاد . تو هر میل می تونی تا 25 مگا عکس برام بفرستی بیشتر که بشه میل نمیشه سعی کن به مگای عکست توجه داشته باشی . تو هر میل 4 یا 5 تا عکس اتج کن و بفرست گلمممممم کم کم بفرست تا میل بشه


سارینا مامان آرمان
ساعت2:47---26 آذر 1391
سلام کیمیا جون خوبی؟

عکسای یلدا رو دیدم درست کردی برا ایلیا محشره دستت درد نکنه

منو یادت هست قرار بود عکسا آرمانو بفرستم برات برام درست کنی منو تو نوبت گذاشتی که؟

عزیز فقط من یه هفته اینترنت نداشتم نشد ایمیل کنم برات عکسا رو

امشبم خیلی تلاش کردم اما حجم عکسا بالاست ایمیل نمیشه خیلی سخته

حالا نمیدونم باید برات چه جور بفرستم؟باید حجمشو کم کنم یا اصلا دست نزنم به حجمشون؟
پاسخ:سلام عزیزم بله که شما رو یادمه تو نوبت کارها بعد از ایلیا جون و محمد مهدی و ضحا جونم هستی یعنی بعد از 3 تا کار تو اولین فرصت عکس ها رو برام میل کن تا خوشملشون کنم . عزیزم عکس ها رو با حجم بالا هم می تونی میل کنی اصلا به حجمشون دست نزن چون از کیفیت عکس ها پایین میاد . تو هر میل می تونی تا 25 مگا عکس برام بفرستی بیشتر که بشه میل نمیشه سعی کن به مگای عکست توجه داشته باشی . تو هر میل 4 یا 5 تا عکس اتج کن و بفرست گلمممممم کم کم بفرست تا میل بشه


مامان محمدمهدی
ساعت23:33---27 شهريور 1391
sinderella99@live.com
عزیزم چک کردم ولی چیزی نیافتیدم


تارا
ساعت2:03---17 اسفند 1390
کیمیا جان سلام

من از بچه های نی نی سایت هستم .
تاپیکت رو دیدم. می تونی بگی هزینه طراحی تقویم چقدر می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه چند تا عکس هم می خوام بفرستم آتلیه ای درستشون کنی عزیزم
منتطر ایملتون هستم

تارا


زهرا و ریحانه
ساعت12:34---6 اسفند 1390
salam cheeeee wab zibay dariiiiiii damet garm ..age dost dari ek sar be wab lag ma ham bezan .mannon misham, montazerama,ok
age ba taboodol link ham movafeghi maroo ba nam eshgh bi payan link kon bad khabar bede ba che nami linket konam


mei
ساعت17:28---5 اسفند 1390
salam ajab jaleb aks garoo droost kaldi

damet garm manam linket kaldam



mei
ساعت17:27---5 اسفند 1390
salam ajab jaleb aks garoo droost kaldi
damet garm manam linket kaldam


اشکان
ساعت12:21---5 اسفند 1390
doste aziz kheyli mamnon ke be ma sar zadii web shonma besyar zibast bazam sar ezan rasti linkidamet

fatima
ساعت12:36---22 بهمن 1390
salam mer30ke be webam sar zadii
shoma ham webe jalebi darii


عقیل
ساعت23:04---17 بهمن 1390
زندگي دفتري از خاطره است
يك نفر در دل شب ، يك نفر در دل خاك

يك نفر همدم خوشبختي هاست ، يك نفر همسفر سختي هاست

چشم تا باز كنيم عمرمان مي گذرد ، ما همه همسفريم


محمد کنکوری!
ساعت10:07---16 بهمن 1390
سلام دوست عزیز روش لینک کردن رو رو وبلاگ گداشتم...

اگه میشه یه بنر توپ مربوط به کنکور واینا باشه برامون بسازین
k91.LXB.ir
خیلی ممنونم


baran
ساعت11:59---7 بهمن 1390
كارت عاليه

mohammadreza
ساعت13:31---2 بهمن 1390




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 جمعه 13 آبان 1397برچسب:, | 11:15  | کیمیا |